Necə etməli?
Siz:
- Kapital Banka məxsus olan ATM-dən;
- Birbank tətbiqinə daxil olaraq kartı seçib "Tənzimləmələr/Sazlamalar" bölməsindən "3D Secure" daxil olaraq;
- 196 Əlaqə Mərkəzinə zəng edən zaman İVR-səsli interaktiv cavablandırma vasitəsi ilə müvafiq düymələri seçim edərək aktiv edə bilərsiniz.
Bu məlumat Sizin üçün faydalı idi?
Siz:
- Kapital Banka məxsus olan ATM-dən;
- Birbank tətbiqinə daxil olaraq kartı seçib "Tənzimləmələr/Sazlamalar" bölməsindən "3D Secure" daxil olaraq;
- 196 Əlaqə Mərkəzinə zəng edən zaman İVR-səsli interaktiv cavablandırma vasitəsi ilə müvafiq düymələri seçim edərək dəyişdirə bilərsiniz.
Bu məlumat Sizin üçün faydalı idi?
- Ödəniş edilən zaman sizə göndərilən kodları 3 dəfə yalnış qeyd etdikdə 3DS təhlükəsizlik xidməti bloklanır
Bu məlumat Sizin üçün faydalı idi?
Əgər 3D Secure xidməti bloklanmışdırsa:
- Birbank tətbiqinə daxil olaraq kartı seçib "Tənzimləmələr/Sazlamalar" bölməsindən "3D Secure" daxil olaraq;
- 196 Əlaqə Mərkəzinə zəng edən zaman İVR-səsli interaktiv cavablandırma vasitəsi ilə müvafiq düymələri seçim edərək blokdan azad edə bilərsiniz.
Qeyd: Həmçinin Əlaqə Mərkəzinin əməkdaşları da sizə dəstək ola bilər.
Bu məlumat Sizin üçün faydalı idi?
Siz:
- Birbank tətbiqindən Onlayn Çata yazaraq;
- 196 Əlaqə Mərkəzinə müraciət edərək deaktiv edə bilərsiniz.
Qeyd: 3DS təhlükəsizlik xidməti deaktiv edildikdə ödənişlər zamanı çətinliklər yarana bilər.