Məlumat xidməti - Reception (Ağcabədi, Beyləqan)

Kapital Bankın peşəkarlar komandasına qoşulmaq istəyirsinizsə, Sizi müvafiq vakansiyaya müraciət etməyə dəvət edirik. Biz sizə dinamik mühitdə maraqlı və perspektivli iş təklif edirik!

Ümumi məlumat

Kapital Bank namizədləri aşağıdakı regionlar üzrə Müştəri Əlaqələndiricisi vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.

(Ağcabədi, Beyləqan)

Öhdəliklər

  • Filiala müxtəlif sorğularla müraciət edən müştərilərin qarşılanması
  • Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi
  • Elektron növbə sistemi üzrə müştərilərin müvafiq şöbələr üzrə yönləndirilməsi
  • Ödəniş terminallarından istifadə qaydaları haqda məlumatların verilməsi

Tələblər

  • Ali təhsil
  • Səbirli, təmkinli, təzyiqə davamlı
  • Ünsiyyətqurma və izahetmə qabiliyyəti
  • Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı (Bakı və Sumqayıt filialları üzrə)
  • MS Office proqramları üzrə biliklər
  • Əla ünsiyyət bacarıqları
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, aydın diksiya, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf, yüksək əmək haqqı və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, "mövzu" bölməsində "Məlumat xidməti / Reception" qeyd etməklə CV-nizi hkc@kapitalbank.az ünvanına göndərin.

Send your CV

Personal information

Education

 
+

Trainings

 
+

Work experience

 
+

Language knowledge

Computer skills

 
+

Advice

 
+
Enter the code
refresh
DİQQƏT! Bankımıza işə qəbulla bağlı müraciət edən namizədlərin sayı çox olduğundan, yalnız vəzifə profilinə cavab verən məhdud sayda namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. Digər CV-lər CV bazasına daxil ediləcək və münasib vakansiyalar üzrə yenidən dəyərləndiriləcəkdir. Bankımızı uyğun iş yeri kimi gördüyünüz üçün Sizə təşəkkür edirik.